IFS-zarzadzanie-serwisem-InfoConsulting

IFS-zarzadzanie-serwisem-InfoConsulting

PTC i IFS łączą siły w celu dostarczania rozwiązań do zarządzania serwisem

19 lutego 2019

IFS i PTC zintegrują rozwiązanie do zarządzania częściami zamiennymi PTC Servigistics® Service Parts Management z rozwiązaniami IFS Field Service Management™, IFS Applications™ i IFS Maintenix™. Połączona oferta pozwoli firmom wydłużyć czas sprawności sprzętu i zwiększyć dostępność części zamiennych, a także poprawić wydajność świadczenia i realizacji usług.

„Z entuzjazmem podchodzimy do współpracy z firmą IFS nad integracją naszych rozwiązań oraz przekraczania nowych granic innowacyjności w świadczeniu usług serwisowych” – powiedział Leslie Paulson, dyrektor generalny Servigistics Business Unit. „Posiadanie odpowiedniej części w odpowiednim miejscu i czasie nigdy nie było ważniejsze. Z radością współpracujemy z IFS, aby umożliwić firmom wyróżnienie ich usług serwisowych i remontowych na tle konkurencji”.
Marne Martin, prezes IFS Service Management, powiedziała: „Servigistics to zdecydowanie najbardziej sprawdzone, wiodące w branży rozwiązanie do optymalizacji części zamiennych. Uważamy, że zintegrowanie naszych rozwiązań będzie motorem znaczącej transformacji”.
Scott Helmer, prezes jednostki biznesowej Aerospace & Defense w firmie IFS, dodał: „Poprzez połączenie kompetencji IFS w branży A&D obejmującej ląd, morze i powietrze, ze znakomitą funkcjonalnością Servigistics w zakresie optymalizacji części, wyznaczamy nowy standard planowania i realizacji prac remontowych, napraw i przeglądów cennych zasobów firm z tej branży”.

W dzisiejszej szybko ewoluującej gospodarce nie ma miejsca na błędy w przypadku awarii sprzętu o kluczowym znaczeniu. Organizacje skupione na dbaniu o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb swoich klientów muszą nauczyć się w miarę możliwości unikać przestojów dzięki inteligentnym, sieciowym produktom i platformom internetu rzeczy, np. przemysłowej platformie ThingWorx®, a w razie potrzeby szybko i wydajnie przywracać sprawność sprzętu. Konieczne jest wysłanie odpowiedniego serwisanta lub odpowiednich części we właściwe miejsce, a zapewnienie dostępności najważniejszych części zamiennych jest priorytetem w celu dokonania naprawy za pierwszym razem i zadowolenia klientów.

Komentując korzyści dla branży zarządzania serwisem w terenie wynikające z zawarcia umowy, Aly Pinder, dyrektor programu Service Innovation & Connected Products w firmie IDC, stwierdził: „Współpraca pomiędzy firmami PTC i IFS łączy dwa kluczowe aspekty serwisu — realizację usług w terenie i zarządzanie częściami zamiennymi. Aby zachować konkurencyjność i zapewnić lepszą obsługę serwisową, niezbędna jest dostępność odpowiedniej części zamiennej, tak by serwisant mógł szybko rozwiązać problem już podczas
pierwszej wizyty. Zintegrowanie tych dwóch rozwiązań może pomóc producentom i organizacjom serwisowym w efektywnym rozwiązywaniu problemów klientów”. Adan Deroche, zastępca dyrektora działu Customer Care Operations w firmie Sysmex America Inc. powiedział: „Osiągaliśmy korzyści z niezależnej współpracy z firmami Servigistics i IFS. Bardzo chętnie sprawdzimy teraz, jaki efekt synergii przyniesie ich integracja ”.

W dniu 6 marca PTC i IFS poprowadzą dwa webcasty służące przedstawieniu zintegrowanej oferty i omówieniu jej wpływu na branżę: Optimizing People & Parts: A&D Innovations with PTC & IFS Webcast o godz. 9.00 czasu wschodniego oraz Optimizing People & Parts: Field Service Innovations with PTC & IFS o godz. 10.00.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!